Všeobecné obchodní podmínky

You are here:

 

Základní ustanovení

  1. Tyto Všeobecné smluvní podmínky (dále jen „VOP“) upravují smluvní vztah mezi Poskytovatelem konzultačních služeb a Zákazníkem.
  2. Poskytovatelem konzultačních služeb (dále jen „Služby“) je Marie Duchaňová, IČ 746 25 861, se sídlem Měsíční 1036/8, 312 00 Plzeň,
  3. Zákazníkem se stává svéprávná fyzická osoba nebo právnická osoba, která s Provozovatelem uzavře Smlouvu. K uzavření smlouvy dojde vyplněním objednávky na stránkách „www.maduconsulting.cz“ na některou z nabízených služeb Poskytovatele a současně řádným zaplacením částky dle aktuálního ceníku Poskytovatele, popř. zřízením služby pokud se jedná o službu bezplatnou. Objednáním služby Zákazník projevuje souhlas s těmito Všeobecnými smluvními podmínkami (VOP). 
  4. Předmět koupě, dílo či výsledek poskytnutí služby poskytovatelem je produktem duševního vlastnictví, jehož autorem je poskytovatel vykonávající též majetková autorská práva k předmětu koupě či výsledku poskytnutí služby. Sem spadají e-booky, prezentace, kurzy, webináře, aplikace a další. Je zakázáno jakékoliv šíření nebo poskytování předmětu koupě, díla nebo výsledku poskytnutí služby třetím osobám bez souhlasu poskytovatele. 
  5. Poskytovatel své produkty a služby nabízí prostřednictvím internetového obchodu dostupného na webových stránkách www.maduconsulting.cz (dále jen „obchod“), přičemž k uzavření příslušné smlouvy dochází distančním způsobem prostřednictvím obchodu, případně u některých produktů a služeb prostřednictvím e-mailové komunikace (tj. prostřednictvím prostředků komunikace na dálku).
  6. Objednáním služby Zákazník vyjadřuje svůj jednoznačný souhlas a porozumění se Smlouvou, těmito VOP a všemi ostatními podmínkami souvisejícími s objednanou službou, stejně jako s obsahem, specifikací a cenou jím objednané služby dle nabídky Poskytovatele. Zákazník i Poskytovatel jsou povinni v průběhu trvání Smlouvy dodržovat všeobecně platné právní předpisy, ustanovení Smlouvy, tyto VOP a další podmínky v případě, že jsou součástí zákazníkem objednané služby.
  7. V případě, že k uzavření smlouvy dochází prostřednictvím obchodu na webových stránkách formou vyplnění objednávkového formuláře, je zákazník povinen objednávku zkontrolovat před jejím odesláním a opravit případné nesrovnalosti. Poskytovatel je oprávněn se spolehnout na pravdivost, správnost a úplnost údajů uvedených v objednávce a nenese odpovědnost za nepravdivé, nesprávné nebo neúplné údaje vyplněné zákazníkem a s tím spojené následky.
  8. Odesláním objednávky Zákazníka z webových stránek Poskytovatele vznikají mezi těmito stranami vzájemná práva a povinnosti založená příslušnou smlouvou, tj. poskytovatel se zavazuje dodat zákazníkovi předmět koupě, provést dílo či mu poskytnout objednanou službu a zákazník se zavazuje za předmět koupě, dílo či objednanou službu zaplatit sjednanou odměnu.
  9. Zákazník odesláním objednávky potvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami a že s nimi souhlasí. Tyto obchodní podmínky jsou nedílnou součástí příslušné smlouvy, za účelem jejíhož uzavření zákazník objednávku učinil.
  10. Poskytovatel je v případě pochybností o pravosti objednávky oprávněn před její akceptací kontaktovat Zákazníka prostřednictvím e-mailové adresy uvedené v objednávce za účelem ověření pravosti objednávky. Nepodaří-li se pravost objednávky ověřit, má se za to, že objednávka nebyla učiněna a dále se k ní nepřihlíží. 
  11. Zrušením služby se rozumí její pozastavení, ukončení a smazání dat této služby. 
  12. Nedílnou součástí těchto Všeobecných smluvních podmínek jsou dílčí dokumenty upravující podmínky pro jednotlivé druhy nabízených služeb.

Dodací podmínky

  1. V případě koupě produktu, jehož dodání je vázáno k určitému datu uvedenému v popisu produktu, bude produkt dodán nejpozději v tomto termínu za podmínky, že před dodáním produktu bude ze strany zákazníka uhrazena kupní cena produktu. 
  2. V případě koupě produktu, jehož dodání se neváže ke konkrétnímu datu, bude produkt dodán bez zbytečného odkladu po zaplacení kupní ceny produktu zákazníkem. 
  3. Dodací lhůta produktu je přiměřená typu produktu a způsobu platby za jeho koupi. 
  4. Při koupi e-booku bude digitální obsah dodán ve formátu PDF nebo obdobném formátu a dodán po úhradě kupní ceny zákazníkem, a to prostřednictvím e-mailové zprávy zaslané na e-mailovou adresu zákazníka uvedenou v objednávce jako její příloha nebo zasláním odkazu, na kterém je možné e-book stáhnout či otevřít.  
  5. Konzultace a další zakoupené služby budou poskytnuty v termínu dle osobní domluvy poskytovatele a zákazníka učiněné v rámci vzájemné e-mailové komunikace nebo telefonického hovoru (v případě telefonické domluvy musí být dohodnutý termín vzájemně potvrzen formou e-mailu).  
  6. Zákazník je povinen bez zbytečného odkladu po dodání produktu zkontrolovat jeho funkčnost a dostupnost obsahu. V případě zjištění vad nebo nedostatků je zákazník povinen bez zbytečného odkladu po takovém zjištění o této skutečnosti informovat poskytovatele prostřednictvím e-mailu info@digifemme.com.
    Poskytovatel upozorňuje, že digitální obsah vyžaduje k plné funkčnosti, aby měl zákazník k dispozici hardwarové a softwarové vybavení umožňující zejména otevřít a pracovat s dokumenty ve formátu PDF. V opačném případě poskytovatel neodpovídá za správnou funkčnost produktu či dostupnost jeho obsahu.

Vyúčtování a platby

  1. Cena produktů je uvedena na webových stránkách poskytovatele, přičemž tato cena je platná a závazná po celou dobu jejího uvedení na webových stránkách. V případě uvedení akční ceny produktu či služby, je tato cena platná pouze za podmínek a po dobu uvedenou u této akční ceny. Vzhledem k charakteru produktů a služeb nejsou s jejich dodáním či poskytnutím spojeny žádné náklady na dopravu či jiné náklady spojené s dodáním produktu nebo služby.  
  2. U individuálních služeb na míru je sjednána i individuální cena, stvrzená písemně pomocí samostatné smlouvy, objednávky nebo e-mailu.
  3. Není-li mezi Poskytovatelem a Zákazníkem výslovně ujednáno jinak, je poskytovatel povinen dodat produkt či poskytnout službu až po úplném zaplacení sjednané ceny produktu či služby zákazníkem.  
  4. Platbu je možné provést na základě faktury vystavené poskytovatelem či pokynů k platbě zaslaných poskytovatelem, a to formou:
    • bezhotovostního bankovního převodu na účet poskytovatele uvedený ve faktuře; při platbě je nutné uvést příslušný variabilní symbol (provedení platby v takovém případě může trvat 1 až 2 pracovní dny);
    • prostřednictvím platební brány při koupi jednotlivých produktů a služeb.
  5. Faktury a případně zálohové faktury jsou Zákazníkovi zasílány prostřednictvím elektronické pošty na e-mailovou adresu. Účetní doklady nejsou poskytovány v papírové podobě, s čímž Zákazník výslovně souhlasí.
  6. Datum splatnosti je vždy uveden ve faktuře nebo v pokynech k platbě. V případě nedodržení data splatnosti může být zákazníkovi naúčtován zákonný úrok z prodlení. 
  7. Faktury (a případně zálohové faktury) se považují za uhrazené při splnění všech následujících podmínek:
    a) platba je zaslána na správný účet Poskytovatele,
    b) je poukázána přesná částka dle výzvy k platbě ve správné měně,
    c) při platbě je uveden správný variabilní symbol,
    d) platba je připsána na účet Poskytovatele,
    e) platba je zpracována platebním systémem Provozovatele.
  8. Poskytovatel neakceptuje písemná, faxová, e-mailová ani žádná jiná podobná potvrzení o zaplacení, pokud částka na účet Poskytovatele ještě nedorazila.
  9. Při mezinárodní platbě je Zákazník povinen uhradit veškeré poplatky spojené se zahraničním platebním stykem (nastavení poplatků „OUR“). V opačném případě Poskytovatel platbu neakceptuje a Zákazník je povinen dorovnat rozdíl tak, aby přišla Poskytovateli částka v plné požadované výši.
  10. Veškeré slevové kupóny, pokud není uvedeno jinak, platí pouze pro určené akce (období). Slevové kupóny nelze nijak kombinovat ani sčítat. Slevové kupóny nelze uplatňovat zpětně (po zaplacení objednávky).
  11. Nevyužíváním služby nevzniká zákazníkovi nárok na vrácení celé nebo poměrové částky za službu.

Odstoupení od smlouvy

  1. Pokud je smlouva mezi Poskytovatelem a Zákazníkem, který je spotřebitelem, uzavřená pomocí prostředků komunikace na dálku ve smyslu § 1824 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, je zákazník oprávněn od smlouvy odstoupit v zákonem stanovené lhůtě 14 dnů v souladu s § 1829 občanského zákoníku, a to zasláním e-mailu poskytovateli, který bude výslovně obsahovat informaci o odstoupení smlouvy ze strany zákazníka. 
  2. Pravidla odstoupení od smlouvy se nevztahují poskytování služeb (např. konzultací) v případě jejich poskytnutí před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy dle předchozího odstavce.  
  3. Zákazník, který je spotřebitelem, není oprávněn odstoupit od smlouvy, jejímž předmětem smlouvy bylo dodání on-line produktu, neboť se jedná o tzv. smlouvu o dodání digitálního obsahu ve smyslu § 1837 písm. l) občanského zákoníku, který nebyl dodán na hmotném nosiči, pokud byl tento produkt dodán s předchozím výslovným souhlasem zákazníka před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy.
  4. Práva a povinnosti Poskytovatele a Zákazníka, který je spotřebitelem, těmito obchodními podmínkami výslovně neupravená, se řídí příslušnými ustanoveními občanského zákoníku.

Rozhodné právo a řešení sporů

  1. Rozhodným právem pro případ sporu mezi poskytovatelem a zákazníkem je právo České republiky. 
  2. Zákazník se zavazuje řešit spor primárně formou mimosoudního řešení spotřebitelských sporů (dále jen „ADR“) spadajícího pod Českou obchodní inspekci (dále jen „ČOI“) prostřednictvím webového formuláře na webových stránkách ČOI. V případě, že požadavek zákazníka shledá ADR za důvodný, vyzve poskytovatele k vyjádření za účelem smírného dořešení sporu.  
  3. Před zahájením jakéhokoli sporu dle tohoto čl. obchodních podmínek poskytovatel doporučuje, aby jej zákazník primárně kontaktoval prostřednictvím e-mailu info@maduconsulting.com  a sdělil poskytovateli svou stížnost uzavřené smlouvě, jejímu plnění nebo k činnosti poskytovatele touto formou, přičemž poskytovatel se pokusí nabídnout zákazníkovi přijatelné řešení stížnosti za účelem předejití jakéhokoli dalšího sporu.  

Záruky a reklamace

  1. Poskytovatel neposkytuje žádnou záruku na nabízené produkty či služby. 
  2. Práva z vadného plnění je Zákazník oprávněn uplatnit prostřednictvím kontaktního e-mailu Poskytovatele uvedeného v těchto obchodních podmínkách. 
  3. Poskytovatel odpovídá za to, že produkt při převzetí nemá žádné vady.
  4. Práva a povinnosti Poskytovatele a Zákazníka související s uplatněním práva z vadného plnění se řídí příslušnými ustanoveními občanského zákoníku.  

Ochrana informací a ochrana osobních údajů

  1. Poskytovatel i Zákazník se zavazují k mlčenlivosti o skutečnostech, které se vzájemně dozvěděli v souvislosti s poskytnutými službami.
  2. Ochrana informací se nevztahuje na případ, kdy má Poskytovatel informační povinnost stanovenou zákonem resp. kdy si informace vyžádají státní orgány oprávněné k tomu zákonem, nebo jde o informace, které jsou veřejně dostupné.
  3. V případě, že Zákazník při uzavření smlouvy vysloví souhlas s tím, že Poskytovatel je oprávněn zpracovávat osobní údaje zákazníka za účelem zasílání obchodních a marketingových sdělení poskytovatele zákazníkovi, je Poskytovatel je oprávněn tato sdělení Zákazníkovi zasílat, a to až do okamžiku sdělení Zákazníka, že si přeje zasílání ukončit.
  4. Detaily ohledně osobních údajů, nakládání s osobními údaji a ochrany osobních údajů jsou v samostatném dokumentu „Zásady zpracovaní osobních údajů“ v souladu s GDPR.
  5. Poskytovatel se zavazuje zabezpečit ochranu osobních údajů před neoprávněným nebo nahodilým přístupem, zabránit jejich změně, ztrátě či zničení, neoprávněnému přenosu či jejich jinému neoprávněnému zpracování, jakož i jinému zneužití.

 


Závěrečná ustanovení

  1. Veškerá ujednání mezi Provozovatelem a Zákazníkem se řídí platným a účinným českým právním řádem.
  2. Smlouva mezi poskytovatelem a zákazníkem je uzavírána na dobu určitou, a to do doby splnění povinností poskytovatele a zákazníka ze smlouvy vyplývajících. 
  3. V případě, že je některá otázka řešená těmito obchodními podmínkami upravená přímo ve smlouvě uzavřené mezi poskytovatelem a zákazníkem odlišně od těchto obchodních podmínek, použije se úprava sjednaná v příslušné smlouvě. Tyto obchodní podmínky se ve vztahu ke smlouvě uplatní pouze subsidiárně, tj. v otázkách neřešených přímo smlouvou.
  4. Poskytovatel je oprávněn tyto obchodní podmínky v přiměřeném rozsahu měnit, přičemž na příslušné smlouvy uzavřené mezi poskytovatelem a zákazníkem se vždy uplatní verze obchodních podmínek účinná v okamžiku uzavření smlouvy.
  5. Práva a povinnosti neupravená příslušnou smlouvou či těmito obchodními podmínkami se řídí příslušnými ustanoveními občanského zákoníku.  
  6. Poskytovatel nenese žádnou odpovědnost za následné použití produktu či výsledku poskytnuté služby ze strany zákazníka a důsledky z toho vyplývající. 
  7. Obsah webových stránek poskytovatele je chráněn autorským právem. Není-li uvedeno jinak, je zakázáno obsah kopírovat nebo reprodukovat, ani šířit jinými kanály. 
  8. V případě, že jsou tyto VOP k dispozici pro Zákazníka ve více jazykových verzích, má přednost česká verze. Provozovatel v takovém případě neodpovídá za správnost takového překladu.  
  9. Tyto VOP nabývají účinnosti dnem 1.7.2024.

 

Kontaktujte mě

Pokud máte nějaký dotaz k těmto Všeobecným podmínkám, kontaktujte mě prosím:

  • e-mail: info@maduconsulting.cz