O firmě
Stäger Inovac Packaging, s.r.o. je středně velká firma vyrábějící plastové obaly technologií vakuové tvarování. Obaly jsou určeny pro potravinářský, spotřební, farmaceutický a automobilový průmysl. Firma vyniká inovativním know-how a technickými možnostmi. Jedná se o výrobu vysoké kvality v čistém prostředí splňující potravinářské předpisy. Typickými produkty jsou plastová platíčka do bonboniér či adventních kalendářů, plastové vaničky na sušenky, dózy na bonbony a lízátka, blistry různých velikostí pro uložení dílů pro automobilový průmysl.
Management kvality
- Více než 4 roky spolupráce na plný pracovní úvazek na pozici manažer kvality – zmocněnec managementu pro certifikované systémy ISO 9001 a FSSC 22000. Poté externí spolupráce v rámci vedení a správy dokumentace.
- Zodpovědnost za systém FSSC a ISO 9001 certifikovaný ve společnosti – dokumentace, nastavení procesů a jejich kontrola, zajištění auditů, řízení kvality provozu.
- Zajištění veškerých legislativních požadavků v oblasti průmyslové legislativy, hygieny, životního prostředí, metrologie. Správa příslušné dokumentace.
- Vytváření podmínek pro zajištění hygieny provozu, zajištění DDD (dezinfekce, dezinsekce, deratizace), správa příslušné dokumentace, sběr vzorků pro ověření účinnosti sanitace.
- Zajištění veškeré dokumentace k materiálům a výrobkům v oboru Food i Automotiv, včetně laboratorních testů pro ověření jejich vlastností. Vše v jazyce zákazníka (nejčastěji AJ, NJ).
- Kontrola kvality výroby.
- Řešení aktivních i pasivních reklamací.
- Zajištění interních školení v oblasti kvality a hygieny výroby.
- Zajištění dokumentace a povinných hlášení v oblasti OŽP.
- Pro zákazníka z oboru Automotiv s provozy v Německu, Francii, Itálii a Polsku kompletní zajištění vývoje, výroby a logistiky jeho artiklů.
- Řízení projektů v provozu zaměřených na optimalizaci procesů a nákladů v oblastech logistiky, systému referenčních vzorků, firemního odívání, hygieny provozu.
- Každodenní komunikace v NJ, AJ, stále častěji i FJ.
- 2023 – 2024 pokračující externí spolupráce – interim management kvality, mentoring nového manažera kvality, poradenství ohledně hygieny v potravinářském provozu.
Optimalizace procesů - LC aplikace
- Vývoj aplikace pro plánování školení zaměstnanců na platformě Tabidoo na míru potřebám výrobní firmě.
- Plán školení je vždy aktuální – odpadá rutinní kontrola a ruční aktualizace.
- Zaměstnanci jsou vždy uvedeni správně a se všemi důležitými údaji – odpadá vznik překlepů při ruční tvorbě prezenčních listin.
- Zodpovědní pracovníci dostávají upozornění na blížící se termíny, které je třeba zorganizovat – nehrozí zapomenutí školení.
- Jednoduché generování prezenčních listin k zákonným i operativním školením (3 minuty místo 20 minut).
- Aplikace umožňuje další rozšíření a automatizace dle potřeb firmy (např. nábor zaměstnanců, kvalifikační matice, …).
Dosažené výsledky
- Automatizace procesu
- Zpracování existujících dat
- Eliminace chyb
- Úspora času personalisty, manažera výroby i manažera kvality
- Flexibilní moderní IT řešení
- Další příležitosti pro automatizaci HR aktivit
Mapování procesů - Dispo
- Vytvoření pracovního návodu pro práci v ERP systému pro oddělení Dispo.
- Vytvoření procesních map činností v oddělení Dispo.
Dosažené výsledky
- Usnadnění procesu zaškolování nových zaměstnanců.
- Vytvoření podkladů pro optimalizaci a automatizaci procesů v oddělení Dispo.
Dosažené výsledky
Mohu jen doporučit. Zůstáváme v kontaktu …