Delegovat je nejsnazší způsob, jak zefektivnit práci.
Jak roste Vaše podnikání, zjišťujete, že
- občas by se Vám hodil někdo, kdo by vyřešil nezbytné papírování,
- mohli byste mít nebo už máte zahraničního obchodního partnera, ale cizí jazyky nejsou vaše silná stránka,
- potřebovali byste vypracovat analýzu či zprávu, ale nemáte kdy,
- nestíháte nebo prostě už nechcete všechno dělat sami, ale trvale zaměstnat člověka není řešení.
Virtuální asistentka je řešením pro rozvoj Vašeho podnikání
Jak to funguje?
Společně si domluvíme rozsah činnosti – např. v hodinách týdně i nebo jako jednorázovou činnost. Vše je možné i v angličtině a němčině. Typicky Vám můžeme nabídnout zejména:
- vedení firemní agendy - zadávání faktur do systému, nebo jiných údajů do databází,
- zpracování prezentací, dat, analýz, tabulek,
- překlady běžných (ne odborných) textů a korekce dokumentů v Čj, Aj, Nj, Fj,
- správa sociálních sítí, články na blog, newslettery a emailing,
- další firemní servis – firemní dárky, zajištění služebních cest, zajištění akcí pro zaměstnance,
- menší grafické práce - letáky, PF, kalendáře.
S námi je to snadné
Smyslem naší práce je ulehčit Vám od rutinních nebo i specializovaných činností, které jsou nezbytné pro Vaše podnikání, ale nemusíte je dělat nezbytně Vy.
Výhody pro Vás
Je to pro Vás zajímavé?
Pojďme probrat, jak Vám můžeme pomoci usnadnit Vaše podnikání.